sent!!!!!

klockan är nu 04.14. jag blev tydligen chaför ikväll.
vi gick å la oss vid 2 tiden å allt va frid å fröjd 02.45 ringer christer å tycker att han har fått nog. jag åker dit å klampar in i fest lokalen.. de första jag hör och ser är freddan komma emot mig å säger ÅK HEM!!    jaha !?  ah ja tänker jag å stannar kvar en liten stund till å hälsar på lite kompisar och så vidare.    festen ägde rum i transtrands kursgård Hoffa (en av skaparna till HC sälen) hade 50 års fest å när han har fest då blir de jävlar fest. jag sa åt christer att han å lotta fick vara kvar ett tag till om dom ville å de ville lotta. så jag åkte en sväng upp på fjället å kolla om de va nå drag där men de va de inte.      nu ska jag kolla på en skit dålig vampyr film å gråta mig till sömns i världens näst skönaste soffa:p

P.S öl tarmen suger

Kommentarer
Postat av: Andreas Bäckström

Haha så blir de när man är fylle taxi vet du!

2009-01-18 @ 20:50:25
URL: http://stiellan.blogg.se/
Postat av: Lotta Ragård-Bäck

Men Fredrik då!!!! =Oo Var det så illa?

Kan inte vara lätt med sånna svärföräldrar!!!

Och så "Back-raus" som vi var så var det tur att ni var hemma och höll i ställningarna..

Ni får väl ge igen!!

puss & kram

Svärmor

2009-01-22 @ 22:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0